مطالب مرتبط:
رسانه ها در آگاهی بخشی عمومی برای انتخاب اصلح نقش دارند
نقض فاحش حقوق کودکان در فضای مجازی/ نقش اثرگذار رسانه در آگاهی بخشی
روشنگری و آگاهی بخشی رسالت کلی رسانه است
فیلم| سردارمجید: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی رسانی به مردم در فضای سایبری دارند
رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرین باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 09:202024-02-22سياسي

رسانه ها نقش تعیین کننده و آگاهی بخشی در انتخابات را دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند، گفت: یکی از عرصه هایی که رسانه نقش اساسی در آن ایفا می کند، - ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند، گفت: یکی از عرصه هایی که رسانه نقش اساسی در آن ایفا می کند، عرصه انتخابات در هر کشوری است و نقش تعیین کننده برای مردم در آگاهی بخشی در انتخابات دارد.

اصغر حاج علی اکبری دیروز (چهارشنبه 2 اسفندماه) در حاشیه آیین اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های کشور و در جمع خبرنگاران حاضر در این نمایشگاه، اظهار کرد: 30 نفر از خبرنگاران فعال در رسانه های مختلف استان زنجان برای بازدید از این نمایشگاه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های کشور بعد از شش سال وقفه به همت معاونت مطبوعاتی و رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد و شاهد حضور رسانه ها و فعالان این عرصه بودیم، گفت: این رویداد فرهنگی برای معرفی فعالیت ها، اجرای برنامه های مختلف، توانمندسازی اصحاب رسانه، بازتاب های مختلف، رویدادها و نظامات مختلف کشور نقش اساسی را ایفا می کند.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - انتخابات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - رسانه - حضور حداکثری مردم - نمایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش تعیین کننده و آگاهی بخشی در انتخابات را دارند

رسانه ها نقش تعیین کننده و آگاهی بخشی در انتخابات را دارند