مطالب مرتبط:
15 بازیکن تیم ملی استعفا دادند! / ماجرا چیست؟
شهادت بازیکن تیم ملی فلسطین در حملات اسراییل + عکس
سه بازیکن به دلیل مصدومیت از تیم ملی برزیل کنار گذاشته شدند
3 بازیکن تیم ملی برزیل مصدوم شدند
شهادت بازیکن تیم ملی فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 08:152024-03-13ورزشي

بازیکن والیبال نشسته: چرا مربی تیم ملی باید در تیم های باشگاهی مربیگری کند


بازیکن پیشین تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: چرا باید مربی تیم ملی در تیم های باشگاهی مربیگری کند تا بازیکنان به دلیل استرس زیاد نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

- بازیکن پیشین تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: چرا باید مربی تیم ملی در تیم های باشگاهی مربیگری کند تا بازیکنان به دلیل استرس زیاد نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

محمد خالقی در گفت وگو با ایسنا، درباره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار کرد: برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته به نفع تیم ملی است و سبب می شود تا بازیکنان با آمادگی بالایی در اردوها حضور پیدا کنند اما به نظر من مربی تیم ملی نباید در تیم های باشگاهی مربیگری کند، زیرا با این کار هزینه ها و استرس بین بازیکنان را افزایش می دهد.

وی باید در جریان رقابت های لیگ برتر به جای مربیگری نظاره گر بازی ها باشد و استعدادهای برتر را برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی کند.

حضور مربی تیم ملی در لیگ روی بازیکنان تاثیر نامطلوبی می گذارد و سبب می شود تا بازیکن به دلیل استرس زیاد نتواند بازی خود را به خوبی ارائه دهد.

وی افزود: امسال 5 تیم در رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته حضور داشتند و روند بازی ها راضی کننده بود، اما انتقادی که به لیگ برتر امسال می توان وارد کرد برگزاری پلی آف بود که یک هزین


برچسب ها: والیبال نشسته - والیبال نشسته مردان - رقابت های لیگ برتر - رقابت های لیگ برتر والیبال - تیم ملی - مربی تیم ملی - بازیکن
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن والیبال نشسته: چرا مربی تیم ملی باید در تیم های باشگاهی مربیگری کند

بازیکن والیبال نشسته: چرا مربی تیم ملی باید در تیم های باشگاهی مربیگری کند