مطالب مرتبط:
داستان زندگی یکی از جنجالی ترین زنان قرن / پرنسس مردم چرا و چطور کشته شد؟ سرطان، تاوان خیانت های شاه انگلستان به دایاناست؟ (فیلم)
ویدیو | واکنش جنجالی مهدی قایدی پس از خیانت همسرش + عکس
خیانت استیلی به یحیی با این اظهارات!
آواز ماندگار؛ حمید هیراد چه با عشق و لبخند آهنگ ناجی قلبم رو میخونه چه ریشاش بلنده!
اجرای پویش «به عشق مهدی(عج)» در اسدآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 16:352024-03-06فرهنگي

خیانت یا عشق فرزندان به مارکز؟


انتشار رمان جدید از «گابریل گارسیا مارکز» برخلاف میل باطنی او از سوی فرزندان می تواند میراث این نویسنده بزرگ ادبی قرن را خدشه دار کند.

- انتشار رمان جدید از گابریل گارسیا مارکز برخلاف میل باطنی او از سوی فرزندان می تواند میراث این نویسنده بزرگ ادبی قرن را خدشه دار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گابریل گارسیا مارکز در اواخر عمرش زمانی که حافظه اش مثل گذشته یاری نمی کرد تلاش کرد تا رمانی درباره زندگی مخفی یک زن میانسال را به پایان برساند و دست کم پنج نسخه را امتحان کرد و سال ها متن را تغییر داد، جملات را کوتاه کرد، حاشیه نویسی کرد و صفت ها را تغییر داد اما در نهایت تسلیم شد و تصمیم نهایی و مهم خود را گرفت و مستقیما به فرزند کوچکترش گونزالو گارسیا بارچا گفت می خواهد این رمان نابود شود.

هنگامی که مارکز در سال 2014 درگذشت، چندین پیش نویس، یادداشت و بخش های فصلی از رمان او در آرشیو آثارش در مرکز هری رنسوم در دانشگاه تگزاس در آستین قرار داشت و این داستان در 769 صفحه تا حد زیادی خوانده نشده و فراموش شده بود تا اینکه پسران گارسیا مارکز تصمیم گرفتند از خواسته پدرشان سرپیچی کنند.

اکنون پس از گذشت یک دهه از مرگ مارکز، آخرین رمان او با عنوان تا آگوست در ماه جاری میلادی در نزدیک به 30 کشور جهان منتشر خواهد شد.


برچسب ها: گابریل گارسیا مارکز - مارکز - گارسیا - فرزندان - رمان - فرزند - گابریل
آخرین اخبار سرویس:

خیانت یا عشق فرزندان به مارکز؟

خیانت یا عشق فرزندان به مارکز؟