مطالب مرتبط:
فرود اضطراری بمب افکن اتمی آمریکا
واکنش آمریکا به گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران
واکنش آمریکا به گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران
آمریکا، 4 پاکستانی را به اتهام حمل سلاح در دریای سرخ بازداشت کرد
سلاح قدرتمند آمریکا برای تایوان/ ماسک چین را عصبانی می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 07:002024-02-28بين الملل

فرود اضطراری بمب افکن اتمی آمریکا


منابع آگاه از فرود اضطراری یک فروند بمب افکن راهبردی اتمی بی-52 آمریکا در یکی از ایالت های شمالی ایالات متحده خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ریانووستی، یکی از مقامات پایگاه هوایی ماینت آمریکا اعلام کرد که در پی آتش گرفتن یکی از موتورهای یک فروند بمب افکن راهبردی اتمی بی-52 آمریکا در حین پرواز، این هواپیما مجبور به فرود اضطراری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده شده است.

سخنگوی پایگاه هوایی ماینت با تایید این خبر که یکی از موتورهای این بمب افکن اتمی در حین پرواز دچار آتش سوزی شده است، تاکید کرد: خدمه این بمب افکن موفق به فرود اضطراری موفقیت آمیز آن شدند و در جریان وقوع این آتش سوزی و فرود اضطراری، به هیچ یک از سرنشینان این بمب افکن آسیبی نرسیده است.

این سخنگو بدون ارائه جزییاتی درباره میزان خسارت وارد شده به این بمب افکن راهبردی بی-52، افزود: علت وقوع حادثه آتش سوزی موتور این هواپیما همچنان در دست بررسی است.

پیش از این نیز مرکز فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا اعلام کرده بود که یک فروند هواپیمای ارتش این کشور روز جمعه حین پروازهای تمرینی در شرق دریای مدیترانه سقوط کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ستاد فرماندهی اروپایی ایالات متحده آمریکا (EUCOM) نیز پیش تر در بیانیه ای اعلام کرده بود که یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی ب


برچسب ها: فرود اضطراری - بمب افکن - اضطراری - آمریکا - ایالات متحده - پایگاه هوایی - آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

فرود اضطراری بمب افکن اتمی آمریکا

فرود اضطراری بمب افکن اتمی آمریکا