مطالب مرتبط:
براندازی با دروغ دموکراسی!
لاپید: نتانیاهو بنیانگذار «فرهنگ دروغ» است
لاپید: نتانیاهو بنیانگذار فرهنگ دروغ است
مقام حماس زنده است/ دروغ اسراییل درباره ترور فرد شماره 3 حماس فاش شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:152024-03-12بين الملل

براندازی با دروغ دموکراسی


دشمنی آمریکا با مردم ایران محدود به دوران گذشته و اقداماتی نظیر استعمار غیرمستقیم کشور در کودتای 28 مرداد، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، اعمال تحریم های ظالمانه، - حمایت، سازماندهی و هدایت مخالفان نظام، استقرار پایگاه های نظامی در کشورهای دست نشانده منطقه به منظور آمادگی برای حمله به ایران، تحریک و همکاری با نیروی بعث در جنگ تحمیلی و بسیج امکانات لجستیکی متعدد علیه ملت ایران نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در یادداشتی به قلم امین صبحی نوشت: با نگاهی به تاریخ شکل گیری و تحرکات این دولت استکباری متوجه این حقیقت عیان می شویم که آمریکا منتظر فرصتی است تا در بزنگاه های مختلف و در راستای دستیابی به منافع خویش به کشورهای مختلف لشکرکشی کرده و با خوی استکباری خود بر آنها مسلط شود؛ اقدامی که تاکنون به کشتار و آواره شدن صدهاهزار انسان بیگناه منجر شده است.

پایمردی بی سابقه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران علیه سیاست های استعماری و استبدادی آمریکا باعث شد تا بر عمق کینه سناتورهای آمریکایی علیه ایران افزوده شود که این موضوع صراحتا در سند استراتژی امنیت ملی آمریکا ذکر و عنوان شده است: آمریکا در جهان با چالشی بزرگ تر از ایران در جهان روبه رو نیست .


برچسب ها: استقرار پایگاه های نظامی - ایران - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - نظام - کشورهای مختلف - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

براندازی با دروغ دموکراسی

براندازی با دروغ دموکراسی