مطالب مرتبط:
برای کاهش تلفات و خسارات چهارشنبه آخر سال چه باید کرد؟/ توصیه های سازمان آتش نشانی تهران
آماده باش کامل آتش نشانان کرمانشاه برای چهارشنبه آخر سال
آماده باش 60 آتش نشان یاسوج در چهارشنبه آخر سال
آماده باش 270 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال کرمانشاه/ استفاده از «بالن آرزوها» ممنوع
آماده باش 270 آتش نشان در چهارشنبه آخرسال کرمانشاه/ استفاده از «بالن آرزوها» ممنوع است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-12حوادث

آماده باش 10 ایستگاه آتش نشانی ارومیه در شب چهارشنبه آخر سال


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: 10 ایستگاه آتش نشانی همچنین 80 آتش نشان در شب چهارشنبه آخر سال با آماده باش کامل، ایمنی شهروندان را تامین می کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: 10 ایستگاه آتش نشانی همچنین 80 آتش نشان در شب چهارشنبه آخر سال با آماده باش کامل، ایمنی شهروندان را تامین می کنند.

حسین سرباز رشید در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: در اجرای طرح استقبال از بهار، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از 15 اسفند ماه با استقرار خودروها در بیش از 5 نقطه حساس و گشت زنی موتور سواران به همراه تجهیزات کامل در طی روز در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی در خدمت شهروندان خواهند بود.

به گفته وی، این سازمان با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آماده انجام ماموریت های محوله را داشته و در روز سه شنبه 22 اسفند ماه نیز تمام 10 ایستگاه فعال آتش نشانی با بیش از 80 آتش نشان و آتش نشانان ذخیره به منظور پوشش ایمنی شهر در آماده باش کامل بوده همچنین 5 تیم سیار به گشت زنی می پردازند.

سرباز رشید با اشاره به احتمال بروز ترافیک در چهارشنبه آخر سال و افزایش زمان رسیدن به محل حوادث و امدادرسانی از شهروندان درخواست کرد که همکاریهای لازم با خودروهای امدادی را داشته باشند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشان - چهارشنبه آخر سال - آتش نشانی - ایستگاه آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - شهرداری ارومیه
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 10 ایستگاه آتش نشانی ارومیه در شب چهارشنبه آخر سال

آماده باش 10 ایستگاه آتش نشانی ارومیه در شب چهارشنبه آخر سال