مطالب مرتبط:
تفاهم نامه مشترک ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان منعقد شد
انعقاد تفاهم نامه مشترک ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان
انعقاد تفاهم نامه مشترک ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان
خبر خوش برای فرهنگیان / ساخت مسکن ارزان کلید خورد + جزییات
ساخت 50 هزار مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:052024-02-27اقتصادي

برنامه ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان


امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر راه و شهرسازی، تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن فرهنگیان به میزان حداقل 100 هزار واحد مسکونی در اراضی مازاد وزارت آموزش و پرورش در 18 استان کشور منعقد شد.

- امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر راه و شهرسازی، تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن فرهنگیان به میزان حداقل 100 هزار واحد مسکونی در اراضی مازاد وزارت آموزش و پرورش در 18 استان کشور منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسلان مالکی - معاون وزیر راه و شهرسازی - در نشست امضای تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن فرهنگیان اظهار کرد: مطالبه دولت و وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش انجام یک کار شاخص برای تامین مسکن فرهنگیان بود که این موضوع در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای طرح عظیم نهضت ملی مسکن برای تامین مسکن تمامی آحاد کشور برنامه دارد، افزود: فرهنگیان از جمله اقشاری هستند که مورد توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی هستند و برای رفع مشکل مسکن این صنف شریف احساس مسئولیت مضاعف داریم.

مالکی اعلام کرد: در نشست امروز مقرر شد مدیران آموزش و پرورش در 18 استان زمین های خود را به اداره کل راه و شهرسازی استان خود معرفی کنند تا با اولویتی که آموزش و پرورش به ما اعلام می کند برای فرهنگیان مسکن ساخته


برچسب ها: معاون وزیر راه و شهرسازی - آموزش و پرورش - مسکن فرهنگیان - وزیر راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - تامین مسکن - فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان

برنامه ساخت مسکن برای فرهنگیان در 18 استان