مطالب مرتبط:
انتقاد تند عباس عبدی از دروغگویی کریمی قدوسی علیه ظریف /بدترین اتهام را می زنند اما آب از آب تکان نمی خورد/چرا با این فرد برخورد نمی شود؟!
اعتراض عبدی به دروغگویی کریمی قدوسی علیه ظریف: به فرد مورد اعتماد رهبری بدترین اتهام را می زنند
عباس عبدی: یک نماینده مجلس بدترین اتهامات که دروغ آشکار و بی پایه است را به ظریف وارد کرده و آب از آب هم تکان نمی خورد/ اگر حکومت نمی تواند از حقوق مقامات و خدمت گزاران و کارگزاران خود دفاع کند، چگونه می تواند از حقوق مردم دفاع کند؟
اظهارات وزیر دفاع درباره انتخابات
اظهارات عجیب یک خانم جلسه ای درباره رائفی پور + ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 12:052024-02-22سياسي

انتقاد عبدی از اظهارات کریمی قدوسی علیه ظریف:


عباس عبدی از اتهام زنی های اخیر کریمی قدوسی به ظریف انتقاد کرد و در یادداشتی نوشت؛اصلی ترین علت چنین اتهام زنی هایی، تبعیض نظام مند در سطح سیاست و قدرت و مهم تر از آن در رسیدگی های عادلانه و منصفانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عباس عبدی در رونامه اعتماد نوشت: شوکه می شویم هنگامی که می شنویم یک نفر به عنوان نماینده مجلس بدترین اتهامات که دروغ آشکار و بی پایه است را به آقای ظریف وارد کرده و ظاهرا آب از آب هم تکان نمی خورد.

اتهامات علیه فردی که 8 سال وزیر خارجه این کشور بوده و سال های متمادی در بالاترین سطوح دیپلماسی کشور حضور داشته و جالب تر اینکه مورد اعتماد رهبری نظام هم بوده، چون وزیر خارجه را بدون تایید رهبری که نمی توان منصوب و به مجلس معرفی کرد.

همه اینها یک طرف، آقای ظریف نه، هر فرد یا شهروند دیگری که در این کشور است باید امنیت داشته باشد.

نه فقط امنیت جانی، بلکه امنیت مالی، امنیت حیثیتی که تحت قانون محترم شمرده می شود، چه رسد به اینکه او چند دهه در بالاترین رده های نمایندگی کشور عمل کرده و توهین و اتهام به او، در واقع تعریض به حکومت هم هست.

پرسش این است که اگر یک نفر بپرسد که چگونه ممکن است که چنین اتفاقی در ایران رخ دهد، چه خواهیم گفت؟ اصلی ترین علت چنین اتهام زنی هایی، تبعیض نظام مند در سطح سیاست و قدرت و مهم تر از آن در رسید


برچسب ها: کریمی قدوسی - اتهام - امنیت - وزیر خارجه - اتهام زنی - عباس عبدی - ظریف
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عبدی از اظهارات کریمی قدوسی علیه ظریف:

انتقاد عبدی از اظهارات کریمی قدوسی علیه ظریف: