موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - تعطيلي مدارس - ژوزه مورايس - آيت الله العظمي جعفر سبحاني - شكست استقلال در دربي - ايرانشهر - محرمانه - شركت هوآوي - وضعيت آسفالت - صرفه جويي مصرف برق - عايق صوتي و حرارتي - زيارت پشت - سازمان حمل و نقل بار و مسافر - سانتياگو برنابئو - تيم تكواندو شهرداري ورامين - كارمندان دولت

مطالب مرتبط:
بازیکن سابق تیم آرسنال در ویژه برنامه شبکه سه + فیلم
شعار محوری ،روزشمار و اهم برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در استان سمنان اعلام شد
شعار محوری، تاریخ و مهمترین برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اعلام شد.
هجوم آمریکایی ها برای عکس گرفتن با هادی چوپان+فیلم
عکس| رونالدو و همسرش در هفته مد پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 13:102024-03-04فرهنگي

اعلام برنامه های نهمین هفته فیلم و عکس اهواز


رییس انجمن سینمای جوانان اهواز گفت: در نهمین هفته فیلم و عکس اهواز 20  فیلم از فیلم های اکران شده در این رویداد برای اولین بار اکران خواهند شد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن سینمای جوانان اهواز گفت: در نهمین هفته فیلم و عکس اهواز 20  فیلم از فیلم های اکران شده در این رویداد برای اولین بار اکران خواهند شد.

مهدی کیخایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که اکران فیلم ها روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در قالب چهار سانس و در سینما بهمن خواهد بو، افزود: ساعت 17 تا 19 اولین سانس و ساعت 19 تا 20 دومین سانس است.

او با اشاره به این که نهمین هفته فیلم و عکس در اهواز براساس چارچوب تهیه شده برای کل دفاتر کشور در برگزار می شود، عنوان کرد: انجمن سینمای جوان اهواز قرار است در این هفته بخش مهمی از تولیدات خود را در 2 سال گذشته به ویژه در حوزه عکس در قالب نمایشگاه عکس و اکران فیلم های کوتاه در معرض دید هنرمندان قرار دهد.

وی با بیان این که در نمایشگاه عکس استادان، هنرجویان و علاقه مندان حوزه عکاسی حضور دارند گفت: این اعتقاد و این نگاه نگاهی منحصربفرد است زیرا حضور استادان در کنار هنرجویان هم انگیزه ای برای هنرجویان خواهد بود و هم باعث می شود نمایشگاه عکس با اعتبار بیشتری در معرض تماشا عموم قرار بگیرد.


برچسب ها: انجمن سینمای جوان - فیلم - انجمن سینمای جوانان - اهواز - هفته فیلم - اکران - هفته
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های نهمین هفته فیلم و عکس اهواز

اعلام برنامه های نهمین هفته فیلم و عکس اهواز