مطالب مرتبط:
14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد
14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد
سه هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی استان اردبیل ایجاد شد
واگذاری اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضربه ای بزرگ به آینده این دانشگاه!
استخدام کارمند اداری در امین توتون در شهرک صنعتی خوارزمی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-16اقتصادي

آزادسازی 14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هکتار از اراضی راکد غیرفعال شهرک های صنعتی منجر به فسخ قرارداد و آزاد سازی شده است.

- ایسنا/قزوین مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هکتار از اراضی راکد غیرفعال شهرک های صنعتی منجر به فسخ قرارداد و آزاد سازی شده است.

رضا صفاری با اعلام آزادسازی 14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین، اظهار کرد: در راستای فعال سازی و آزادسازی قراردادهای واگذاری صنعتی و حق بهره برداری راکد و جلوگیری از هدر رفت منابع و ظرفیت های موجود و تأکید دستگاه های قضایی و نظارتی در مجموع 11 پرونده قرارداد واگذاری راکد و نیمه فعال منجر به فسخ و آزادسازی اراضی صنعتی شده که در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجدداً به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: اهلیت سرمایه گذارانی که متقاضی دریافت زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین هستند با جدیت بررسی می شود با این حال افراد در صورت واجد شرایط بودن امکان تحویل زمین را دارند اما اگر به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی عمل نکنند مطابق قانون زمین واگذار شده از آنان بازپس گرفته می شود.


برچسب ها: شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی استان - صنعتی - شهرک های صنعتی قزوین - شرکت شهرک های صنعتی - آزادسازی - سازی
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین

آزادسازی 14 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین