مطالب مرتبط:
انتشار فراخوانی برای انتخاب محصولات فناورانه با قابلیت رونمایی
فراخوان رونمایی از آخرین دستاورد های فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد
موفقیت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در اخذ دومین مجوز دانش بنیانی برای محصول فناورانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 14:502024-03-02سياسي

فن تز، نگرشی نو به تزهای فناورانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه فن تز با هدف فرهنگ سازی و هدایت دستاورد های پایان نامه های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش، از پایان نامه های مرتبط با فناوری های راهبردی و اولویت دار حیطه مواد و صنایع معدنی (فن تز مواد) و با خروجی های قابل .

- برنامه فن تز با هدف فرهنگ سازی و هدایت دستاورد های پایان نامه های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش، از پایان نامه های مرتبط با فناوری های راهبردی و اولویت دار حیطه مواد و صنایع معدنی (فن تز مواد) و با خروجی های قابل ثبت در مراجع بین المللی و معتبر، به عنوان یک رویداد حمایتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه فن تز با هدف فرهنگ سازی و هدایت دستاورد های پایان نامه های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش، از پایان نامه های مرتبط با فناوری های راهبردی و اولویت دار حیطه مواد و صنایع معدنی (فن تز مواد) و با خروجی های قابل ثبت در مراجع بین المللی و معتبر، به عنوان یک رویداد حمایتی برگزار خواهد شد.

چشم انداز این مسیر، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری سازی پایان نامه های حیطه فناوری های مواد و صنایع معدنی است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت ستاد توسعه


برچسب ها: پایان نامه های دانشجویی - پایان نامه - نامه - صنایع معدنی - پایان - فرهنگ سازی - مواد
آخرین اخبار سرویس:

فن تز، نگرشی نو به تزهای فناورانه

فن تز، نگرشی نو به تزهای فناورانه