مطالب مرتبط:
قدردانی منتخبان چهارمحال و بختیاری در مجلس از حضور مردم/ تاکید بر وفاق و همدلی
کولاک لیست رائفی پور در انتخابات مجلس/ هادی چوپان دوباره ترند شد این بار در آرنولد کلاسیک/ کاربران در پی اخبار حراج گسترده سکه/ حادثه مرگبار در فیلمبرداری سریال سلمان فارسی/ میزان مشارکت در انتخابات 11 اسفند چقدر بود؟
رهبر انقلاب: حضور مردم در انتخابات 11 اسفند جهاد بود
حضور مردم در انتخابات 11 اسفند یک جهاد بود
حضور مردم در انتخابات 11 اسفند غرورآفرین بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 14:352024-03-05سياسي

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 15 اسفند؛ قدردانی از حضور مردم/ بررسی مجدد ایرادات بودجه1403


«قدردانی از حضور مردم در انتخابات»، «ارجاع طرح اصلاح قانون نظام صنفی به کمیسیون اقتصادی»، «بررسی مجدد ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403» از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (سه شنبه) پانزدهم اسفند 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح .

- خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 15 اسفند؛ قدردانی از حضور مردم/ بررسی مجدد ایرادات بودجه1403 قدردانی از حضور مردم در انتخابات ، ارجاع طرح اصلاح قانون نظام صنفی به کمیسیون اقتصادی ، بررسی مجدد ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه سال 1403 از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (سه شنبه) پانزدهم اسفند 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه اسامی نمایندگان غایب مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه صحن مجلس توسط یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس قرائت شد.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با تقدیر از حضور پرشور مردم پای صندوق رای گفت: حضور مردم در انتخابات، لبیک گویی به ندای ولایت و رهبری عزیز بود که بارها مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کردند و مردم راهبرد دشمن که عدم مشارکت بود را شکستند.

با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات خادمان خود را انتخاب کردند، تصریح کرد: مردمی که به هر دلیل در انتخابات حضور پیدا نکردند، قطعا به نظام جمهوری


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - حضور مردم در انتخابات - ایرادات شورای نگهبان - شورای اسلامی - حضور مردم - مهم ترین - کمیسیون اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 15 اسفند؛ قدردانی از حضور مردم/ بررسی مجدد ایرادات بودجه1403

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 15 اسفند؛ قدردانی از حضور مردم/ بررسی مجدد ایرادات بودجه1403