مطالب مرتبط:
هشت هزار و 500 نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند
عکس | همایش عوامل اجرایی انتخابات استان لرستان
25 هزار نفر در استان قزوین مجری برگزاری انتخابات هستند
یک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی تایید صلاحیت شد
عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، «اصل بی طرفی» را رعایت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 11:102024-02-21سياسي

18 هزار عامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات 11 اسفند در استان مرکزی


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: 1086 شعبه اخذ رای و 18 هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات 11 اسفند آماده اند.

- ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: 1086 شعبه اخذ رای و 18 هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات 11 اسفند آماده اند.

بهنام نظری در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: ماده 70 تا 80 قانون انتخابات، ناظر بر موضوع تبلیغات نامزدهای انتخابات است و همه نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی طی نشست های مختلف، در جریان کامل نحوه تبلیغات، دایر کردن ستادها، ستادهای اصلی و فرعی قرار گرفته اند و همه امور باید مستند و به استناد قانون انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم های نظارتی و بازرسی استان و ستاد انتخابات همه فعالیت ها از جمله فعالیت ستادها را زیر نظر و پایش قرار داده اند، افزود: ابعاد بنرها و عکس های تبلیغاتی مشخص شده و از روزهای گذشته مقرر شد که فرمانداران با همکاری شهرداری ها محل الصاق تبلیغات را مشخص کنند تا در این روزها فضای شهری و مبلمان شهری با تبلیغات و نصب عکس و پوستر تخریب نشود و زیبایی شهر تحت تاثیر قرار نگیرد.

نظری با تاکید بر اینکه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر رعایت قانون و جلوگیری از موضوعاتی که می تواند مصداق تخلف باشد، حساسیت داشته باشند، گفت: از فردا س


برچسب ها: انتخابات - برگزاری انتخابات - ستاد انتخابات - رییس ستاد انتخابات - استان مرکزی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - تبلیغات نامزدهای انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار عامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات 11 اسفند در استان مرکزی

18 هزار عامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات 11 اسفند در استان مرکزی