مطالب مرتبط:
وزیر کار: از هفته آتی باید جلسات شورای عالی کار برای دستمزد 1403 برگزار شود
آخرین خبر از تعیین دستمزد کارگران برای سال 1403/ وزیر کار: جلسات تعیین سبد معیشت شروع شده/ یک فعال کارگری: وزارت کار در اقدامی بی سابقه، یک عضو کارگری شورایعالی کار را از حضور در جلسات منع کرده است!
آخرین خبر تعیین حقوق کارگران سال 1403/وزیر کار: جلسات تعیین سبد معیشت آغاز شد.
حداقل دستمزد 1403 چقدر افزایش پیدا می کند؟
فوری / حداقل دستمزد 1403 چقدر افزایش پیدا می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-01اقتصادي

آغاز جلسات دستمزد 1403 از هفته آینده


مهم ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری به منتفی شدن تعیین دستمزد سال آینده کارگران به شکل منطقه ای، برگزاری جلسات دستمزد از هفته آینده، - مهم ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری به منتفی شدن تعیین دستمزد سال آینده کارگران به شکل منطقه ای، برگزاری جلسات دستمزد از هفته آینده، افزایش توان صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و حل مشکل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته هیات وزیران افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون را در جهت تسهیل وام شغل به ثبت رسیده است.

به گفته امید ملک ـ مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق آخرین آمار بالغ بر 280 هزار نیروی کار وارد سامانه شدند.

140 هزار نفر رزومه خود را تکمیل و درخواست شغلی را در سامانه ثبت کردند.

وی افزود: همچنین 27 هزار کارفرما در سامانه اطلاعات خود را ثبت و درخواست نیرو کرده اند و 93 هزار معرفی نامه برای کارجویان از طریق دفاتر کاریابی صادر شده که حدود 30 هزار نفر نیز از این طریق وارد بازار کار شده اند.

محمد آذرپناه - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز این هفته در راستای اجرای طرح فجرانه کالابرگ اعلام کرد که افراد آزاد هستند در این طرح از هر نام و نشان تجاری خرید کنند


برچسب ها: دستمزد - هفته آینده - آینده - تعاون - هفته - سرمایه گذاری - کار و تعاون
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسات دستمزد 1403 از هفته آینده

آغاز جلسات دستمزد 1403 از هفته آینده