مطالب مرتبط:
تعلیق 120 سردفتر در ماه گذشته
بارش 120 سانتی برف در ارتفاعات شهرستان سیاهکل
120 امدادگر در مسابقات امداد و نجات هلال احمر کردستان به رقابت پرداختند 
بارش 120 سانتی برف در ارتفاعات شهرستان سیاهکل
ارتفاع برف در این استان به 120 سانتیمتر رسید + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 16:002024-02-27سياسي

ماه گذشته 120 سردفتر تعلیق شدند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اگر سر دفتری به دنبال تخلف در حوزه فعالیت خود است باید مسیر کسب و کار خود را تغییر دهد چرا که در برخورد با متخلفان با هیچ شخصی اغماض و از خطای هیچکس چشم پوشی نمی کنیم.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اگر سر دفتری به دنبال تخلف در حوزه فعالیت خود است باید مسیر کسب و کار خود را تغییر دهد چرا که در برخورد با متخلفان با هیچ شخصی اغماض و از خطای هیچکس چشم پوشی نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی در مراسم تحلیف پنجمین گروه از سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه جامعه اعتماد و احترام بسیار زیادی برای سردفتران قائل است و آنان را امین خود می دانند، اظهار کرد: سندی که سر دفتران تنظیم می کنند مورد اعتماد مردم قرار دارد و مردم بدون هیچ شکی به آن اعتماد می کنند بنابراین باید قدر این جایگاه را دانست و اعتماد مردمی بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اینکه امروز 151 نفر از سر دفتران مراسم تحلیف فعالیت خود را آغاز می کنند، عنوان کرد: تا امروز برای 900 نفر از سر دفتران جدید ابلاغ صادر شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: لازم است که به عنوان سردفتران جدید به امور دفتر خود و همچنین در تنظیم اسناد دقت کافی داشته باشید چرا که هرگونه اشتباه و خطای سهوی و یا عمدی در تنظیم اس


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - برخورد با متخلفان - سازمان ثبت - ثبت اسناد - اعتماد
آخرین اخبار سرویس:

ماه گذشته 120 سردفتر تعلیق شدند

ماه گذشته 120 سردفتر تعلیق شدند