مطالب مرتبط:
پورمحمدی: شاید باهنر رییس مجلس آینده باشد! برای چه رأی باطله؟ چه پیامی دارد؟ مردم به گروهی که حاکم است کارت قرمز بدهند! فضای انتخاباتی تهران دچار یخ زدگی شده است/ قهر و عدم مشارکت ضد منافع ملی است، تردید نکنید
«امنا» به دنبال بیان حرف تازه در مجلس آینده است
پورمحمدی: شاید باهنر رییس مجلس آینده باشد
نقش مجلس دوازدهم در آینده کشور
قدردانی جامعه افراد دارای معلولیت از شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها / آغاز مطالبه گری معلولان در سطح مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 10:252024-02-21سياسي

انتظارات جامعه فرهنگیان یزد از مجلس آینده چیست؟


جامعه گسترده معلمان و فرهنگیان به دلیل نقشی که در تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور رقم می زنند، همواره از گروههای موثر و مرجع در جامعه به شمار می روند و قاعدتاً نباید مشکلات و دغدغه های معمول در دیگر اقشار جامعه دست و پنجه نرم کنند بلکه باید با فراغ حال، - ایسنا/یزد جامعه گسترده معلمان و فرهنگیان به دلیل نقشی که در تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور رقم می زنند، همواره از گروههای موثر و مرجع در جامعه به شمار می روند و قاعدتاً نباید مشکلات و دغدغه های معمول در دیگر اقشار جامعه دست و پنجه نرم کنند بلکه باید با فراغ حال، آینده درخشانی برای کشور فراهم کنند.

با این حال امروز فرهنگیان کشورمان با چالش ها و مشکلات متعددی همچون کمبود نیروی انسانی، تحقق کامل نیافتن سند تحول، کمبود درآمد و ابهاماتی در مورد شرایط شغلی و مواردی از این دست مواجه هستند که عمده راه حل این گروه ها نیز به دست نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گشوده می شود.

به بهانه قرار گرفتن در آستانه انتخابات به سراغ برخی از فرهنگیان شهر یزد رفتیم تا مطالبات، خواسته‎ها و انتظارات آنان را از نمایندگان منتخبشان جویا شویم.

عدالت تربیتی از آرمان های انقلاب است امیرحسین رحیمی نژاد دبیر تشکل عدالت خواه دانشگاه فرهنگیان یزد در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این که عدال


برچسب ها: جامعه - فرهنگیان - آینده سازان - دانش آموزان - آینده - مشکلات - کشور
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات جامعه فرهنگیان یزد از مجلس آینده چیست؟

انتظارات جامعه فرهنگیان یزد از مجلس آینده چیست؟