مطالب مرتبط:
رییس پلیس آگاهی البرز : مردم در دام کلاهبرداران خرید و فروش خودرو گرفتار نشوند
بازدید رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه ها
حضور حداکثری پای صندوق های رأی موجب ارتقای اقتدار ملی می شود
قاتل فراری در دام پلیس آگاهی کرمانشاه
مصوبه «تعیین اصول حاکم بر بازنگری آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی» ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 14:452024-02-20پزشكي

ضرورت ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مدیریت زباله


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارتقای سطح آگاهی شهروندان نسبت به مسائل مرتبط با مدیریت زباله و حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی دانست.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارتقای سطح آگاهی شهروندان نسبت به مسائل مرتبط با مدیریت زباله و حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی دانست.

عباس رضاییان زاده امروز، اول اسفندماه در نشست مجازی با رؤسا و مدیران ارشد شبکه های بهداشت و درمان استان فارس با بیان اینکه سال هاست رها کردن زباله در طبیعت و معابر عمومی امری نکوهیده در سرتاسر دنیا محسوب می شود، گفت: در ایران نیز اقدامات زیادی برای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در این زمینه از سوی فعالان و کارشناسان محیط زیست انجام شده است، اما با یک پیاده روی کوتاه در شهر یا طبیعت با زباله های رها شده روبه رو می شویم.

وی با اشاره به تولید حجم بالای پسماندهای جامد که شامل ظروف یک بار مصرف، کاغذ و انواع بسته بندی های مواد مصرفی است، افزود: تخلیه این گونه زباله ها در دامان محیط زیست، باعث تخریب بیش از حد طبیعت می شود.

رضاییان زاده تصریح کرد: باید در این زمینه برنامه ریزی در بعد فردی و خانوادگی و در مجموع در سطح جامعه انجام شود تا بتوان از آسیب های جدی که آینده همه موجودات زنده را تهدید می کند، جلوگیری کرد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - محیط زیست - زباله - حفظ محیط زیست - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مدیریت زباله

ضرورت ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مدیریت زباله