مطالب مرتبط:
بازار اجاره خودرو برای مسافرت عید داغ شد/ پراید روزی 400 هزار تومان!
قیمت ارز امروز 25 اسفند 1402 در بازار آزاد تهران مشخص شد
نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است
بررسی قیمت انواع اجاق گاز فردار در بازار لوازم خانگی
آقای رییسی! لطفا دست 3 فرزند یک خانواده کارگر یا کارمند را بگیرید و به بازار بروید /چگونه با این حقوق هم لباس عید بخرند هم زندگی بچرخاند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-16اقتصادي

بازار شیرینی شب عید 48 ساعت آخر داغ می شود + قیمت ها


رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش حدود 20 درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پیک خرید شیرینی عید را در 48 ساعت باقی مانده به نوروز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش حدود 20 درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پیک خرید شیرینی عید را در 48 ساعت باقی مانده به نوروز داریم.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز خرید شیرینی شب عید رونق نگرفته، اظهار کرد: البته این وضعیت مختص به کرمانشاه نیست و در سایر شهرهای کشور نیز بازار فروش شیرینی چندان داغ نیست که شاید علت آن همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان باشد که مردم بیشتر به خرید زولبیا و بامیه روی می آورند.

وی ابراز امیدواری کرد طی روزهای آینده وضعیت بازار کمی بهتر شود و افزود: مردم برای اینکه شیرینی کهنه نشود، معمولا در 48 ساعت آخر شیرینی شب عید می خرند.

رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه انواع شیرینی های نخودی که این روزها تنوع قابل توجهی تا نزدیک به 50 مدل دارد را بیشترین شیرینی مورد تقاضای مردم برای عید دانست و خاطرنشان کرد: عمده خرید شیرینی مردم از قنادی های ممتاز و درجه یک است که قیمت شیرینی نخود در قنادی ممتاز کیلویی 146 هزار تومان و در قنادی درجه یک 132 هزار تومان است.


برچسب ها: شیرینی - کرمانشاه - انواع شیرینی - رییس اتحادیه - شب عید - شیرینی عید - ساعت
آخرین اخبار سرویس:

بازار شیرینی شب عید 48 ساعت آخر داغ می شود + قیمت ها

بازار شیرینی شب عید 48 ساعت آخر داغ می شود + قیمت ها