مطالب مرتبط:
آمریکا یک بسته 400 میلیون دلاری کمک به اوکراین آماده می کند
جریمه 365 میلیون دلاری برای فورد به خاطر فریب دولت آمریکا
بیش از 2 میلیون و 400 هزار مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان جابجا شدند
سردار محمدیان: بیش از 10 میلیون و 32 هزار عدد مواد محترقه کشف کرده ایم/ کشف بیش از 400 کیلو مواد محترقه در ایستگاه های مترو
قیمت مصوب انواع زولبیا در تبریز از یک میلیون و 400 هزار تا یک میلیون و 800 هزار ریال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 19:452024-03-12بين الملل

آمریکا یک بسته 400 میلیون دلاری کمک به اوکراین آماده می کند


رویترز امروز سه شنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک تسلیحاتی به ارزش 400 میلیون دلار برای اوکراین است.

- رویترز امروز سه شنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک تسلیحاتی به ارزش 400 میلیون دلار برای اوکراین است.

رسانه های غربی گزارش دادند که آمریکا در حال آماده سازی یک بسته کمک 400 میلیون دلاری به اوکراین است درحالیکه گزارش هایی نیز از موافقت اروپا با ارائه کمک 5 میلیارد یورویی به کی یف خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رویترز امروز سه شنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک تسلیحاتی به ارزش 400 میلیون دلار برای اوکراین است.

به گفته مقام های آگاه، کمکی که آمریکا قصد دارد برای اوکراین ارسال کند اولین بسته کمکی در نوع خود در طول چند ماه گذشته است.

روزنامه فایننشال تایمز نیز امروز گزارش داد که اتحادیه اروپا در آستانه موافقت با یک بسته کمک نظامی به اوکراین به ارزش 5 میلیارد یورو است.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از زمان حمله روسیه به اوکراین در سال 2022، از کمک نظامی به اوکراین حمایت کرده است، در حالی که دونالد ترامپ رقیب احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری 2024، موضع انزواگرایانه تری اتخاذ


برچسب ها: میلیون دلار - اوکراین - 400 میلیون - آماده سازی - آمریکا - ایالات متحده - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک بسته 400 میلیون دلاری کمک به اوکراین آماده می کند

آمریکا یک بسته 400 میلیون دلاری کمک به اوکراین آماده می کند