مطالب مرتبط:
مطالبات اهالی فرهنگ از مجلس جدید | برای مشهد جشنواره جدید راه اندازی کنید
تصویب راه اندازی ستاد تدبر در قرآن و کارویژه های قرآنی 1403
برای مشهد جشنواره جدید راه اندازی کنید
راه اندازی نیروگاه خورشیدی
شهربازی پارک ملت تا نوروز 1403 راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 10:152024-03-01بين الملل

آخرین وضعیت راه اندازی شعبه های دانشگاه تهران در خارج کشور


رییس دانشگاه تهران از اقدامات اساسی به منظور ایجاد شعبه دانشگاه تهران در کشورهای عراق، گرجستان و امارات متحده عربی و انتصاب مسئولان راه اندازی این شعبه ها خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه تهران از اقدامات اساسی به منظور ایجاد شعبه دانشگاه تهران در کشورهای عراق، گرجستان و امارات متحده عربی و انتصاب مسئولان راه اندازی این شعبه ها خبر داد و گفت: شعبه دانشگاه تهران در سوریه با کمی تأخیر ایجاد خواهد شد و ایجاد شعبه مشترک دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در آفریقای جنوبی نیز با حمایت شخص رییس جمهور در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقیمی در پنجمین جشنواره بین الملل دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه رویکردها در دیپلماسی علمی به سطحی فراتر از رقابت های بین المللی و جنبه های اقتصادی پذیرش دانشجوی خارجی باید مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

لذا باید مقوله تحرک نخبگانی و علمی و پژوهشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: با این رویکرد، طرح مباحثی مانند مهاجرت نخبگان و آنچه که تحت عنوان فرار مغزها نام می برند را به مقوله تحرک نخبگان تبدیل کنیم.

در سایه این نگاه است که از طریق دیپلماسی و توسعه ارتباطات علمی می توانیم زمینه های توسعه ملی و بین المللی و رفاه و آسایش بشر را دنبال کنیم.


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - تهران - دانشگاه علوم پزشکی تهران - رییس دانشگاه تهران - دانشگاه علوم پزشکی - امارات متحده عربی
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه اندازی شعبه های دانشگاه تهران در خارج کشور

آخرین وضعیت راه اندازی شعبه های دانشگاه تهران در خارج کشور