مطالب مرتبط:
مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس فتا
مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس افتاد
مرد هزارچهره فضای مجازی در دام پلیس فتا
مرد هزار چهره فضای مجازی در دام پلیس/کشف کالای قاچاق 30 میلیاردی در تهران
مرد هزار چهره در دام پلیس فتا/ متهم 40 میلیارد کلاهبرداری کرده بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-03حوادث

مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت های مختلف و خرید چک از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرده و اعلام داشتند فردی ناشناس با ارائه چک از آن ها کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد مجرم از طریق سایت دیوار و شیپور دسته چک خریداری می کرده و پس از آن با جعل کارت شناسایی ملی صاحبان چک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم خود را پزشک متخصص معرفی می کرده افزود: در ادامه تحقیقات سایبری مشخص شد مجرم پس از در اختیار گرفتن چک ها و جعل هویت صاحب چک قربانیان خود را که عموما فروشندگان کالا های گران قیمت پزشکی بودند و در سایت های آگهی محور از جمله دیوار آگهی منتشر کرده بودند شناسایی می کرده و پس از حضور در محل با ارائه یک برگ چک به تاریخ روز کالای مورد نظر را تحویل می گرفته و از محل خارج می شده است.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به افزایش تعداد شکات پرونده به بیش از 60 نفر بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا این متهم اینترنتی شناسایی و پس از تشریفات قض


برچسب ها: کلاهبرداری - شهروندان - پلیس - داود معظمی گودرزی - پلیس فتا - جعل هویت - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس

مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس