مطالب مرتبط:
پیروزی بایدن و ترامپ در سه شنبه بزرگ
راه فرار بایدن از گاف احتمالی
سناتورهای آمریکایی خواستار سخت گیری بایدن در قبال نتانیاهو شدند |
درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح درخواست کردند
قدرت نمایی آرای ترامپ و بایدن در سه شنبه ای که «بزرگ» لقب گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 20:352024-03-06بين الملل

رویکرد بایدن در غزه بیانگر چیست


جو بایدن برای جلب حمایت حداکثری رای دهندگان دموکرات، همزمان هم به غزه کمک بشردوستانه می فرستد و هم به رژیم صهیونیستی سلاح می دهد! - جو بایدن برای جلب حمایت حداکثری رای دهندگان دموکرات، همزمان هم به غزه کمک بشردوستانه می فرستد و هم به رژیم صهیونیستی سلاح می دهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه اعلام کردند جو بایدن رییس جمهور آمریکا فشار سیاسی بر رژیم صهیونیستی را افزایش داده تا کمک های بشردوستانه در مقیاس بزرگتری به غزه برسد، اما درعین حال همچنان به ارسال سلاح به این رژیم ادامه می دهد.

پیتر ولچ عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا به شبکه خبری ان بی سی گفت: یک تناقض بزرگ وجود دارد که باید مستقیماً با آن مواجه شویم.

ما در وضعیتی هستیم که آمریکا امروز با چتر به غزه کمک می فرستد و اسراییل فردا آن را بمباران می کند! بودجه کمک ها و بمب ها هم هر دو از جیب مالیات پردازان آمریکایی پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی، به نظر می رسد جو بایدن سعی دارد تا حدی از هر دو طرف این مناقشه جانبداری کند؛ چون می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 هم از آرای حامیان فلسطین در آمریکا بهره مند شود و هم از حمایت طرفداران رژیم صهیونیستی.

دولت بایدن چندی پیش با ارسال کمک های بشردوستانه از فلسطینیان حمایت کرد و همچنین با بنی گانتس ، رقیب سیاسی بنیامین نتانیاهو نخست وزی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - بشردوستانه - صهیونیستی - کمک بشردوستانه - آمریکا - جو بایدن - دموکرات
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بایدن در غزه بیانگر چیست

رویکرد بایدن در غزه بیانگر چیست