مطالب مرتبط:
نتایج انتخابات سه شنبه بزرگ آمریکا
دیدنی های امروز؛ از جشن تولد پیرترین زن دنیا تا انتخابات مقدماتی آمریکا
تاثیر حامیان فلسطین بر انتخابات آمریکا
رویترز: «نیکی هیلی» از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری می کند
ببینید | ادعای کارشناس برنامه صداوسیما: 28 درصد مردم در انتخابات مردد بودند؛ با چه منطقی آنها را مقابل نظام قرار می دهید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 17:002024-03-06سياسي

خواست مردم آمریکا؛ تکرار انتخابات 2020


کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به پیروزی بزرگ ترامپ در روز سه شنبه در کسب آرای جمهوری خواهان در رقابت های درون حزبی و همچنین رأی اخیر دیوان عالی آمریکا مبنی بر اینکه اتهامی به ترامپ به خاطر حادثه 6 ژانویه و حمله به کنگره وارد نیست، - گفت: در مدت اخیر شاهد این هستیم که جایگاه ترامپ تقویت شده است این در حالی است که جایگاه بایدن در بین دموکرات ها به خاطر مسائل داخلی و همچنین جنگ غزه کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ یکی از کاندیدهای جمهوری خواه در انتخابات 2024 در 14 انتخابات مقدماتی از 15 رقابت مقدماتی جمهوری خواهان در روز سه شنبه پیروز شد و توانست رای 995 هیات نمایندگی را به دست آورده، در حالی که نیکی هیلی، رقیب او که سابقا سفیر آمریکا در سازمان ملل بود، به رای 89 هیات نمایندگی دست یافت.

ترامپ پس از کسب این پیروزی در سخنرانی خود در فلوریدا گفت: این یک شب شگفت انگیز، یک روز شگفت انگیز بود، این یک دوره زمانی باورنکردنی در تاریخ کشور ما بود.

از بسیاری جهات هم غم انگیز بود، اما فکر می کنم الهام بخش خواهد بود، زیرا ما کاری را انجام خواهیم داد که رک و پوست کنده بگویم، کسی نتوانسته است برای مدت طولانی این کار را انجام دهد.


برچسب ها: ترامپ - جمهوری خواهان - انتخابات - آمریکا - سفیر آمریکا در سازمان ملل - جمهوری - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

خواست مردم آمریکا؛ تکرار انتخابات 2020

خواست مردم آمریکا؛ تکرار انتخابات 2020