مطالب مرتبط:
بُکُش و خوشگلم کن؛ علل و آسیب ها
فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-03اقتصادي

بُکُش و خوشگلم کن!


 آمارهای قابل اتکا و رسمی از تعداد اعمال جراحی زیبایی در ایران وجود ندارد و بسیاری از آمارهای ارائه شده گمانه زنی های رسانه ای هستند، اما رشد این نوع از اعمال جراحی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و باید دید که چرا ایرانیان تا این حد به دنبال زیباتر دیده .

-  آمارهای قابل اتکا و رسمی از تعداد اعمال جراحی زیبایی در ایران وجود ندارد و بسیاری از آمارهای ارائه شده گمانه زنی های رسانه ای هستند، اما رشد این نوع از اعمال جراحی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و باید دید که چرا ایرانیان تا این حد به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و اصولا دلیل این رویکرد پرشتاب در دهه اخیر چیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایرنا، برخی از آن به عنوان سونامی جراحی های زیبایی یاد می کنند و می گویند که زنان در ایران، حدود 80 درصد از متقاضیان جراحی های زیبایی را تشکیل می دهند و هر کدام دلایلی برای این تصمیم دارند.

برخی به دنبال تعداد بیشتر دنبال کننده در فضای مجازی هستند و برخی رفع عیب های ظاهری را بهانه می کنند، اما همه در یک نقطه به اشتراک می رسند: زیبایی ظاهر.

از جراحی بینی که محبوب ترین عمل زیبایی است تا لیپوساکشن، جراحی افتادگی پلک، سینه و حتی اندام تناسلی هم در این دایره وسیع قرار می گیرند که هر کدام دلیل و داستان جداگانه خود را دارند.


برچسب ها: جراحی های زیبایی - جراحی - ایران - زیبایی - جراحی زیبایی - در ایران - گمانه زنی
آخرین اخبار سرویس:

بُکُش و خوشگلم کن!

بُکُش و خوشگلم کن!