مطالب مرتبط:
فرزندخواندگی 75 کودک بی سرپرست در البرز
پولادگر سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2024 پاریس شد
پولادگر سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک 2024 پاریس شد
پولادگر سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک پاریس شد
پولاگر؛ سرپرست کاروان پارالمپیکی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 22:352024-02-27حوادث

دیه پسرم را به کودکان بی سرپرست می بخشم


پسر جوانی که به خاطر شوک از دست دادن نامزدش مرتکب قتل شده و تا یک قدمی چوبه دار رفته بود در حالی با پرداخت دیه رضایت گرفت که مادر مقتول دیه دریافتی را به کودکان بی سرپرست بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، زمستان سال 1400 گزارش درگیری خونینی در یکی از بوستان های تهرانپارس به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

پس از آن مأموران به محل نزاع رفتند و با بررسی های اولیه پی بردند که درگیری میان دو پسر جوان رخ داده و در جریان آن یکی از آنها با ضربات چاقو مجروح شده و ضارب نیز از صحنه فرار کرده است.

پس از آن مجروح حادثه به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در نخستین گام مأموران پلیس به سراغ شاهدان درگیری رفتند و آنها مشخصات ضارب را که پسری 26 ساله به نام بهروز بود به پلیس دادند.

در ادامه بررسی ها سرانجام با تلاش مأموران پسر جوان ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی های اولیه به درگیری خونین با مقتول اعتراف کرد و گفت: من عاشق دختری بودم و قرار بود ازدواج کنیم اما روز حادثه خانواده نامزدم خبر مرگ مشکوک او را به من دادند، از شنیدن این خبر دیوانه شدم، با حالی پریشان در خیابان ها راه می رفتم و گریه می کردم تا اینکه به پارک رسیدم، در آنجا مقتول را دیدم و با هم چشم


برچسب ها: کودکان بی سرپرست - درگیری - بی سرپرست - فوریت های پلیسی 110 - فوریت های پلیسی - پلیس - سرپرست
آخرین اخبار سرویس:

دیه پسرم را به کودکان بی سرپرست می بخشم

دیه پسرم را به کودکان بی سرپرست می بخشم