مطالب مرتبط:
مشارکت در انتخابات و افزایش امنیت ملی
افزایش مشارکت مردم در انتخابات از بین 60 میلیون واجد شرایط
کشف 5 میلیارد ریال قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه
تشریح اهمیت حضور در انتخابات، رمز افزایش مشارکت است
تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مجلس اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 14:552024-02-20سياسي

دانشجو: برای امنیت و شرایط اقتصادی بهتر در انتخابات مشارکت کنید


اگر به دنبال امنیت و شرایط اقتصادی بهتر هستید برای مشارکت در انتخابات پای صندوق رای حضور داشته باشید، این انتخابات نسبت به دوره های گذشته اهمیت بیشتری دارد.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: اگر به دنبال امنیت و شرایط اقتصادی بهتر هستید برای مشارکت در انتخابات پای صندوق رای حضور داشته باشید، این انتخابات نسبت به دوره های گذشته اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس امروز در نشست خبری با عنوان انتخابات، دانشگاه و مشارکت که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: حق تعیین سرنوشت یکی از حقوق مسلم بشریت است که دو بعد دارد؛ یک بعد داخلی و خارجی، یعنی حق انتخاب شدن و حق انتخاب کردن، افراد خود را در معرض انتخاب قرار می دهند و افراد آنها را انتخاب می کنند و سرنوشت درستی برای کشور رقم می خورد.

وی افزود: بعد دوم بعد مربوط به تاثیرات خارجی و موضوع استقلال در تعیین سرنوشت است تا کشورهای ابرقدرت به دنبال دخالت سیاسی نباشند، اگر در انتخابات مشارکت خوبی داشته باشیم، استقلال در تعیین سرنوشت و استعمارناپذیر بودن، تایید خواهد شد.

*با حضور مردم در انتخابات پرشور شاهد یک مجلس قوی خواهیم بود به گفته وی؛ با حضور مردم در انتخابات پرشور شاهد یک مجلس قوی خواهیم بود که قانون هایی وضع خواهد شد که مسیر درست


برچسب ها: انتخاب - دانشگاه تربیت مدرس - انتخابات - رییس دانشگاه تربیت مدرس - شرایط اقتصادی - مشارکت در انتخابات - تربیت مدرس
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو: برای امنیت و شرایط اقتصادی بهتر در انتخابات مشارکت کنید

دانشجو: برای امنیت و شرایط اقتصادی بهتر در انتخابات مشارکت کنید