مطالب مرتبط:
تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
تمام گزینه های «بد» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای آینده غزه
حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد
حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد
بیانیه حزب الله لبنان درباره حملات به 9 پایگاه رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 22:052024-03-16بين الملل

رژیم صهیونیستی: خواهان جنگ با لبنان نیستیم


در حالی که حملات بی وقفه مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی در حمایت از مردم غزه ادامه دارد، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد تل آویو خواهان جنگ با لبنان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کعبیه سخنگوی این وزارتخانه امروز شنبه گفت: از موقعی که حزب الله حملات خود را آغاز کرد، اعلام کردیم و مکررا اظهار داشتیم که ما خواهان گسترش دامنه جنگ از غزه تا لبنان نیستیم .

حزب الله لبنان از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر، به منظور حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین مواضع رژیم اشغالگر و نظامیان آن را هدف قرار می دهد.

در همین راستا، حزب الله امروز با تسلیحات موشکی، پایگاه البغدادی، پادگان رامیم، پایگاه المالکیه، پایگاه السماقه و پایگاه الرمثا ارتش اشغالگر را هدف قرار داد.

به نقل از النهار، کعبیه در ادامه گفت: تنها خواسته ما اجرای قطعنامه 1701 سازمان ملل است و برای ازسرگیری نشست های سه جانبه در الناقوره آماده ایم و مشکلی با هر راه حل مرتبط با صلح نداریم .

کعبیه درباره پیشنهاد فرانسه برای حل اختلافات مرزی با لبنان توضیح داد مرزهای زمینی از نظر بین المللی میان فلسطین اشغالی و لبنان مورد توافق است، هیچ گونه نفوذی از مرزهای زمینی چه از طرف تل آویو و یا طرف لبنانی صورت نگرفته است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - حمایت از مردم غزه - صهیونیستی - لبنان - وزارت خارجه رژیم صهیونیستی - حمله رژیم صهیونیستی به غزه - پایگاه
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی: خواهان جنگ با لبنان نیستیم

رژیم صهیونیستی: خواهان جنگ با لبنان نیستیم