مطالب مرتبط:
چه حکایتی است که مردم مناطق محروم مشارکت بیشتری در انتخابات دارند!
تجلیل ونزوئلا از انتخابات ایران؛ مشارکت مردم، نشانه بارز انسجام و وحدت ملی بود
پیام تشکر حامد یزدیان از مردم بابت مشارکت در انتخابات
استاندار اردبیل طی پیامی از مشارکت پرشور مردم در انتخابات 11 اسفند قدردانی کرد
عباس عبدی: مخالف تحریم انتخابات هستم اما مشارکت به هرقیمت هم مفید نیست / حتما بهتر است که پزشکیان در مجلس باشد تا حداقل صدایی به سود مردم بلند شود؛ ولی به چه قیمتی؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 17:202024-03-03سياسي

مشارکت مردم، سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید


منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید.

- ایسنا/گیلان منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید.

محمدرضا احمدی در گفت وگو با ایسنا با قدردانی از حضور حماسی و حمایت مردم رشت و خمام در انتخابات، اظهار کرد: از حسن اعتماد و حمایت بی دریغ مردم انقلابی و فهیم شهرستان های رشت و خمام برای دومین بار به اینجانب کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم با بصیرت، انقلابی و ولایت مدار استان گیلان با مشارکت پرشور و باشکوه برگ زرین دیگری را رقم زدند و حماسه حضور را خلق کردند، گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حضور حماسی مردم شریف ایران مصداق بارز آیه شریفه إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ در تعیین سرنوشت مردمان دیار روحانی مبارز میرزاکوچک خان جنگلی بوده است.


برچسب ها: مردم - خمام - مشارکت - انتخابات - دوازدهم - باشکوه - منتخب
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم، سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید

مشارکت مردم، سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید