مطالب مرتبط:
دستگیری باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
فروش 1839 شمش طلا در 15 حراج/ 150 کیلو در پانزدهمین حراج فروخته شد
فروش 1839 شمش طلا در 15 حراج/ 150 کیلو در پانزدهمین حراج فروخته شد
فروش 1839 شمش طلا در 15 حراج| 150 کیلو در پانزدهمین حراج فروخته شد
فروش 1839 شمش طلا در حراج پانزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 17:352024-03-17حوادث

انهدام باند فروش طلا های تقلبی در تهرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی، - رییس پلیس آگاهی پایتخت، از انهدام باند فروش طلا های تقلبی در تهران، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتور های ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه همدست مرد در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

رییس پلیس آگاهی با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد، 14 گردنبند را به شهروندان با همدستی 2 مرد جوان دیگر فروخته بودند.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد که در ادامه 2


برچسب ها: بازار طلافروشان - پلیس آگاهی - فروش - انهدام باند - پلیس - تقلبی - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فروش طلا های تقلبی در تهرا

انهدام باند فروش طلا های تقلبی در تهرا