مطالب مرتبط:
دستگیری سارقان 110 میلیاردی در تبریز
توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
عرضه 477.3 میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما/ 81 درصد حواله ها فروش نرفت
توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
آسیب به آرامگاه شاعران تبریز با نارنجک دستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 20:152024-03-16اقتصادي

دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از تشکیل یک فقره پرونده پولشویی به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از تشکیل یک فقره پرونده پولشویی به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در تبریز خبر داد.

سرهنگ جعفر اقربایی فام در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیرمجاز ارزی توسط فردی در شهر تبریز ماموران پلیس امنیت اقتصادی شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی مامورین پلیس امنیت اقتصادی به محل مراجعه و پس از شناسایی فرد در بازرسی از شخص تعداد 33 میلیون 1505 لیر ترکیه و 226 دلار آمریکا کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد : ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد متهم از دلالان ارزی می باشد که برابر نظر کارشناسان مقدار ارز کشف شده از وی حدود 4 میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی توحیل داده شد.

وی تأکید کرد: پلیس در مبارزه بی امان با غارت گران بیت المال و سودجویان و دلالان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود ضمنا یاد آور شد تا مردم در صو


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - آذربایجان شرقی - پلیس امنیت - استان آذربایجان شرقی - رییس پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز

دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز