مطالب مرتبط:
تصاویر/ سفر علمی بیش از صد نفر از مسئولان، معاونین آموزش و کارشناسان علمی مدارس علمیه استان خراسان(رضوی، شمالی و جنوبی) به قم
برنامه های کاندیداهای مجلس برای عمران و آبادانی استان بوشهر استفاده می شود
اجرای 130 طرح تحقیقاتی در مرکز تحقیقات کشاورزی استان کرمانشاه
توافق نامه جهت انعقاد قرارداد انتقال پساب تصفیه خانه شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان امضا شد
کاشت نهال توسط رییس مجلس شورای اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-07سياسي

انعقاد تفاهم نامه شورای عالی استان ها با مرکز پژوهش های مجلس با هدف تقویت توان علمی شوراها


رییس شورای عالی استان ها از انعقاد تفاهم نامه میان شورای عالی استان ها با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت توان علمی و مدیریتی شوراها خبر داد.

- رییس شورای عالی استان ها از انعقاد تفاهم نامه میان شورای عالی استان ها با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت توان علمی و مدیریتی شوراها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات 11 اسفند گفت: حضور چشمگیر و مسئولانه مردم در انتخابات نشان دهنده رشد و آگاهی و وقت شناسی مردم ایران و حساسیت آنها به سرنوشت شان بود.

وی ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت، بسیج، نیروی انتظامی، گفت: امیدوارم در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود مجددا شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

وی در ادامه از ضرورت برنامه ریزی برای دو سال باقیمانده از دوره ششم شورای عالی استان ها سخن گفت و افزود: باید تلاش کنیم تا در دو سال باقیمانده با برنامه ریزی صحیح کارها را ادامه دهیم.

قرار بر این شده تا مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان ها با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برنامه ای دو ساله تدوین کند تا چشم انداز این مدت را ت


برچسب ها: شورای عالی استان ها - شورای عالی استان - عالی استان ها - شورای عالی - مرکز پژوهش های مجلس - مجلس شورای اسلامی - انعقاد تفاهم نامه
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه شورای عالی استان ها با مرکز پژوهش های مجلس با هدف تقویت توان علمی شوراها

انعقاد تفاهم نامه شورای عالی استان ها با مرکز پژوهش های مجلس با هدف تقویت توان علمی شوراها