مطالب مرتبط:
جوانگرایی شروع شد؛ خداحافظ کاپیتان های محبوب
عادل فردوسی پور؛ خداحافظ صدا و سیما!
تصویری خبرساز از کیم جونگ اون در کنار یک سرباز کره ای؛ تقابل چاقی و لاغری!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 12:102024-03-19اجتماعي

خداحافظ سرباز بلندبالای وطن


مرزبانان چشمان همیشه بیداری هستند که حاضرند جانشان را فدا کنند اما ذره ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد که مصداق آن خون شهید محمدجواد بیاناتی است که در هنگ مرزی زابل بر زمین ریخته شد.

- ایسنا/کرمان مرزبانان چشمان همیشه بیداری هستند که حاضرند جانشان را فدا کنند اما ذره ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد که مصداق آن خون شهید محمدجواد بیاناتی است که در هنگ مرزی زابل بر زمین ریخته شد.

  در واپسین روزهای سال 1402 شاهد پر پر شدن یکی از فرزندان وطن بودیم که در لباس مقدس سربازی و مرزبانی خونش به زمین ریخت تا پرچم سه رنگ همچنان در نقطه نقطه مرزهای کشورمان برافراشته باشد.

امروز 29 اسفندماه پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه محمدجواد بیاناتی بر دستان مردم روزه دار در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و تا آرامگاه ابدی اش بدرقه شد.

شهید مرزبان افتخار این مرز و بوم فرماندار جیرفت در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید بیاناتی در گفت و گو با ایسنا، شهدای مرزبانی را نماد مردانگی دانست و گفت: مرزبانان خط نگهداران امنیت و آرامش جامعه هستند و در آن لحظاتی که همه در کنار خانواده هایشان در آرامش و آسودگی بودند، گلوله ای قلب شهید مرزبان را هدف قرار داد و با مظلومیت به شهادت رسید.


برچسب ها: مرزبان - بیاناتی - هنگ مرزی زابل - شهید - مرزبانان - هنگ مرزی - سرباز
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظ سرباز بلندبالای وطن

خداحافظ سرباز بلندبالای وطن