مطالب مرتبط:
انسان اهل دیانت باید دشمن شناس باشد
عکس این ماشین شبیه انسان است، اما چرا؟
غذاهایی که انسان را عصبی می کنند
پادکست | هشدار فرشته ها به انسان
فیلم | آمادگی انسان برای ورود به ماه رمضان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-09سياسي

انسان اهل دیانت باید دشمن شناس باشد


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: امروز جهاد ملت ایران، رسانه ها، نیروهای انقلاب و مردم دغدغه مند این هستند که ببینند دشمن قصد دارد چه نقاطی از انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد و لذا یک انسان اهل دیانت و رسالت که نسبت به دنیای پیرامون خود حساسیت ویژه دارد .

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: امروز جهاد ملت ایران، رسانه ها، نیروهای انقلاب و مردم دغدغه مند این هستند که ببینند دشمن قصد دارد چه نقاطی از انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد و لذا یک انسان اهل دیانت و رسالت که نسبت به دنیای پیرامون خود حساسیت ویژه دارد باید بتواند هدف دشمنان را بشناسد و دشمن شناس باشد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 19 اسفندماه در یادواره شهدا روستای سسمس شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه همه انبیای الهی چندین دغدغه مهم داشتند، اظهار کرد: امام عظیم الشأن نیز این دغدغه ها را داشتند و به ملت ما انتقال دادند طوری که امروز ملت شریف ایران اسلامی در همه شهرهای دور و نزدیک دغدغه پیامبران را دارند و به همین خاطر ملت ما مبغوض دولت های استکباری واقع شده اند.

وی افزود: انبیای الهی دغدغه هدایت و سعادتمندی انسان ها را داشتند و از سوی پروردگار مأمور بودند که مردم را بنده خالص خدا کرده و از بند سلطه گران و طاغوتیان نجات دهند؛ دغدغه بعدی انبیا این بود که د


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - نیروهای انقلاب - انقلاب اسلامی - انقلاب - استان گیلان - دغدغه
آخرین اخبار سرویس:

انسان اهل دیانت باید دشمن شناس باشد

انسان اهل دیانت باید دشمن شناس باشد