مطالب مرتبط:
عکس | نشست «بیان آموزه هایی از قرآن» در خرم آباد
عکس | تقدیر از مربیان طرح حفظ مجازی قرآن در خرم آباد
پل جهادگران خرم آباد زیر آب رفت!
پل جهادگران خرم آباد به زیر آب رفت + فیلم
بارش باران و وضعیت خرم رود خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 17:352024-03-19حوادث

فرودگاه خرم آباد آماده مقابله با سیل


با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در لرستان، اقدامات لازم برای مقابله با بارش های سیل آسا و جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی در این فرودگاه انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در لرستان، اقدامات لازم برای مقابله با بارش های سیل آسا و جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی در این فرودگاه انجام شده است.

امیرعباس نظری زاده، 29 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود مناطق صعب العبور در لرستان و ضرورت انجام امدادرسانی هوایی در مواقع بحران، فرودگاه خرم آباد آمادگی لازم برای پذیرش و انجام پروازهای امدادی دارد.

وی با اشاره به انجام بیش از 1200 سورتی پرواز امدادی این فرودگاه در سیل بی سابقه سال 98 ادامه داد: فروردین سال 98 با وجود خسارت سیل به برخی از زیرساخت های فرودگاه، کار هماهنگی و انجام امدادرسانی هوایی و پذیرش ده ها پرواز در روز با تلاش مجموعه فرودگاه صورت گرفت و اکنون نیز این آمادگی برای بحران احتمالی وجود دارد.

نظری زاده اضافه کرد: همچنین پس از تشکیل گروه مدیریت بحران و تقسیم وظایف، پاکسازی مسیل ها، بازدید از آبروهای سطوح پروازی، بازدید از سایت های ناوبری، تهیه کیسه شن برای ساختمان های مستعد آبگرفتگی، بازدیدهای


برچسب ها: فرودگاه - فرودگاه خرم آباد - بارش های سیل آسا - لرستان - خرم آباد - مقابله - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه خرم آباد آماده مقابله با سیل

فرودگاه خرم آباد آماده مقابله با سیل