مطالب مرتبط:
مرد هزار چهره در دام پلیس فتا/ متهم 40 میلیارد کلاهبرداری کرده بود
مرد هزارچهره فضای مجازی در دام پلیس فتا
مرد هزارچهره دیوار در دام پلیس فتا
کلاهبردار هزار چهره دستگیر شد
غکورش سهم خود در حوزه پرورش دام و طیور را افزایش داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 10:252024-03-03حوادث

کلاهبردار هزار چهره در دام پلیس فتا


کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد مجرم از طریق سایت دیوار و شیپور دسته چک خریداری می کرده و پس از آن با جعل کارت شناسایی ملی صاحبان چک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

- رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت های مختلف و خرید چک از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبر داد و گفت: متهم بیش از چهل میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرده و اعلام داشتند فردی ناشناس با ارائه چک از آنها کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی های انجام شده مشخص شد مجرم از طریق سایت دیوار و شیپور دسته چک خریداری می کرده و پس از آن با جعل کارت شناسایی ملی صاحبان چک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم خود را پزشک متخصص معرفی می کرده افزود: در ادامه تحقیقات سایبری مشخص شد مجرم پس از در اختیار گرفتن چک ها و جعل هویت صاحب چک قربانیان خود را که عموماً فروشندگان کالاهای گران قیمت پزشکی بودند و در سایت های آگهی محور آگهی منتشر کرده بودند شناسایی می کرد


برچسب ها: پلیس فتا - کلاهبرداری - پلیس فتا تهران - پلیس - رییس پلیس فتا - شهروندان - رییس پلیس فتا تهران بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار هزار چهره در دام پلیس فتا

کلاهبردار هزار چهره در دام پلیس فتا