مطالب مرتبط:
فرمانده سپاه استان گلستان: حضور 55 درصدی مردم در انتخابات یعنی سیلی بر پیکره دشمن
رییس پلیس راه استان البرز: جاده کرج چالوس و آزادراه تهران شمال بسته شد
مردم مراقب باشند؛ کولاک خطرناک برف و باران در 11 استان
جدول تفکیکی میزان مشارکت مردم استان های ایران در انتخابات
مشارکت انتخاباتی مردم یزد در ردیف استان های سرآمد کشور قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-04اقتصادي

انتظارات مردم کمالشهر از مسئولان استان البرز


رییس شورای اسلامی کمالشهر اظهار کرد: با توجه به استقرار بهشت سکینه، شهرک های صنعتی در کمالشهر و افزایش ترددهای شهری، توسعه حمل و نقل عمومی از مطالبات مردمی کمالشهر است.

- ایسنا/البرز رییس شورای اسلامی کمالشهر اظهار کرد: با توجه به استقرار بهشت سکینه، شهرک های صنعتی در کمالشهر و افزایش ترددهای شهری، توسعه حمل و نقل عمومی از مطالبات مردمی کمالشهر است.

رمضان شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نیازهای کمالشهر و ضرورت توجه به آن اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی و مشهود شهر کمالشهر عملیاتی شدن احداث ایستگاه مترو در زیر گذر بهشت سکینه است.

وجود شهرک های صنعتی و کارخانه های تولیدی از یک سو و استقرار بهشت سکینه و افزایش ترافیک شهری از سوی دیگر ضرورت احداث مترو را دو چندان کرده است.

وی ادامه داد: درباره توسعه متروی کمالشهر قبلاً تونل آن تا بازار آهن احداث شده است اما با توجه به نیاز جمعیتی، آمد و شدهای شهرک های صنعتی و نیز دیدار اهل قبور در ایام پایانی هفته، درخواست و مطالبه مردمی این است که موضوع احداث و تکمیل ایستگاه مترو با سرعت بیشتر و به صورت جدی تری در برنامه های شهری و حمل و نقل عمومی دیده شود.

البته جا دارد از اعضای شورای شهر و شهرداری محترم کرج که در این زمینه به نحو احسن در حال فعالیت هستند، تقدیر و تشکر کنیم.


برچسب ها: کمالشهر - شهرک های صنعتی - توسعه حمل و نقل عمومی - مطالبات مردمی - توسعه حمل و نقل - حمل و نقل عمومی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات مردم کمالشهر از مسئولان استان البرز

انتظارات مردم کمالشهر از مسئولان استان البرز