مطالب مرتبط:
فیلم اظهارات رییسی که در آن می گوید به من رأی دهید «تا در کنار مسئولین استان خراسان جنوبی، برای رفع مشکلات استان تلاش کنم» / چرا نزدیکان دولت، این سخن رییسی را تکذیب کردند؟
نامزد انتخابات مجلس در بیرجند: بهترین کارنامه را برای نمایندگی دارم/ چالش های خراسان جنوبی را می دانم + فیلم
ببینید | فیلم وعده خبرساز رییسی به مردم خراسان جنوبی برای حضور در انتخابات خبرگان!
هشدار هواشناسی نارنجی در خراسان جنوبی صادر شد
هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 16:402024-02-24سياسي

293 مکان تبلیغاتی در شهرهای خراسان جنوبی جانمایی شد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: 293 محل خاص برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرهای استان پیش بینی شده است.

- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی: 293 مکان تبلیغاتی در شهرهای خراسان جنوبی جانمایی شد ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: 293 محل خاص برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرهای استان پیش بینی شده است.

علیرضا صفری، امروز، 5 اسفند در برنامه رادیویی ذره بین شبکه خاوران گفت: کار پاک سازی این محل ها هم بعد از اتمام بازه تبلیغات انتخابات بر عهده شهرداری های استان است.

وی تصریح کرد: شهرداری های استان تمام امکانات و ظرفیت های خود از جمله خودروها، نیروی انسانی و .

را در اختیار ستاد انتخابات قرار داده اند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری، شهرداری های استان را بازوی فرمانداران در زمینه برگزاری انتخابات پرشور دانست و گفت: شهرداری ها در زمینه های مختلف و با استفاده از ظرفیت های در اختیار همکاری و همراهی لازم را خواهند داشت.

صفری با اشاره به ابلاغ 188 آیتم برای نظارت و ارزیابی در 17 حوزه عملکردی شهرداری ها در سه ساختار اجرایی، ساختاری و حمایتی، گفت: بازرسی و بازدیدها


برچسب ها: خراسان جنوبی - شهری و شوراهای استانداری - استانداری خراسان جنوبی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - تبلیغات نامزدهای انتخابات - شهری و شوراهای - دفتر امور شهری
آخرین اخبار سرویس:

293 مکان تبلیغاتی در شهرهای خراسان جنوبی جانمایی شد

293 مکان تبلیغاتی در شهرهای خراسان جنوبی جانمایی شد