مطالب مرتبط:
افزایش نجومی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده!
بهترین زمان برای خرید خانه در سال آینده
داروی بیماران SMA سال آینده تولید می شود
تولید پژو پارس در سال آینده متوقف می شود؟
تولید پژو پارس در سال آینده متوقف می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 09:502024-03-16اجتماعي

کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده چقدر است؟


کرایه تاکسی ها باید برخط باشد که در حال حاضر برای 169 خط طی دو ماه آینده فرمول نویسی محاسبه ای نرخ کرایه ای انجام شده و تا یک ماه آینده این روند تکمیل می شود.

- همزمان با دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1403 بررسی و نرخ کرایه مترو، اتوبوس و تاکسی اعلام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ همزمان با دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1403 بررسی و نرخ کرایه مترو، اتوبوس و تاکسی اعلام شد.

  سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال 1403 با بیان اینکه میزان افزایش در نرخ ورودی مترو 16 درصد پیش بینی شده بود، اظهار کرد: علیرغم اینکه 300 کیلومتر مترو در سطح شهر خدمات رسانی می کند، نرخ تا 30 کیلومتر پیمایشی محسوب می شود و مابقی پرداخت نخواهد شد.

به ازای هر کیلومتر 40 درصد افزایش نسبت به سال قبل پیش بینی شده است.

  وی افزود: بلیط مترو از سه هزار و 300 تومان به چهار هزار و 300 تومان افزایش پیدا می کند و نرخ کرایه خطوط مترو حومه نیز 30 درصد افزایش می یابد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - وسایل حمل و نقل عمومی - شهر تهران - شورای اسلامی شهر - حمل و نقل عمومی - کرایه - تعیین نرخ بلیت
آخرین اخبار سرویس:

کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده چقدر است؟

کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده چقدر است؟