مطالب مرتبط:
رییسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
هادی صادقی، نامزد مجلس خبرگان: خبرگان علاوه بر انتخاب رهبر و نظارت بر رهبری، کارهای دیگری هم از دستش بر می آید/ رهبر معظم انقلاب حدود هفت مورد را درخواست و مطالبه کردند تا مجلس خبرگان این کارها را انجام دهد
نامزد انتخابات مجلس: مردم با انتخاب فرد متخصص و متعهد آینده خود را تضمین کنند
مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
انتخاب و تصمیم با مردم است / امروز در دنیا جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 22:052024-02-25سياسي

نظارت و مطالبه گری بعد از انتخاب کردن حق مردم است/نامزدها رقابت کنند اما یکدیگر را تخریب نکنند


نامزد ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی، گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای اداره کشور با رای مردم شکل گرفته و اداره می شود و هم نهادهای نظارتی مانند مجلس خبرگان با رای .

- نامزد ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی، گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم تشکیل شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای اداره کشور با رای مردم شکل گرفته و اداره می شود و هم نهادهای نظارتی مانند مجلس خبرگان با رای مردم انتخاب می شوند و اساسا بقای جمهوری اسلامی با رای مردم تضمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رییسی افزود: مجلس خبرگان، با انتخاب ولی فقیه اسلام شناس و مدیر و مدبر و زمان شناس، هم اسلامیت نظام را تضمین میکند هم جمهوریت آن را.

رییسی در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی خود در خراسان جنوبی، گفت: قبل از وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه در ایران، حاکمان وقت، خود را قیم و سرور مردم می دانستند اما بعد از انقلاب حقیقتا مردم حاکم شدند و همه سازوکارهای اداره کشور و مراجع اصلی تصمیم گیری با اراده ملی و انتخاب آحاد مردم شکل گرفت و دوره سروری مردم آغاز شد.


برچسب ها: رای مردم - مجلس خبرگان - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخاب - انتخابات مجلس خبرگان - مردم - مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و مطالبه گری بعد از انتخاب کردن حق مردم است/نامزدها رقابت کنند اما یکدیگر را تخریب نکنند

نظارت و مطالبه گری بعد از انتخاب کردن حق مردم است/نامزدها رقابت کنند اما یکدیگر را تخریب نکنند