مطالب مرتبط:
اسلامی: نامزدهای انتخابات دستورات تبلیغاتی را رعایت کردند/هیچ پرونده ای تشکیل نشد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور: هیچ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشد
نامزدهای انتخابات دستورات تبلیغاتی را رعایت کردند/ هیچ پرونده ای تشکیل نشد
تبلیغات انتخابات- کرمانشاه
واکنش عادل فردوسی پور به تبلیغات نامزد انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 12:202024-02-29سياسي

هیچ پرونده ای در بازه زمانی تبلیغات انتخابات تشکیل نشده


در بازه زمانی تبلیغات انتخابات کمترین گزارش تخلف در کشور را داشتیم و هیچ پرونده ای در این زمینه از سوی مراجع قضایی تشکیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محسن اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در این دوره و در بازه زمانی تبلیغات هم نامزدها و هم هواداران به درستی دستورالعمل ها را رعایت کردند و ما کمترین گزارش را در کل کشور داشتیم و همچنین از ناحیه مراجع قضایی پرونده ای به لحاظ تخلف شکل نگرفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش های مختلف توسط ستاد انتخابات و همکاران در تمامی حوزه های انتخابیه به این روند و نداشتن تخلف در زمان تبلیغات کمک کرد.

اسلامی ساعت آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را 8 صبح فردا - جمعه 11 اسفند اعلام کرد و افزود: پیش از آغاز رای گیری همکاران ما در شعب اخذ رای سراسر کشور مستقر می شوند که حدود 59 هزار شعبه در کل کشور تعریف و تمام دستگاه های احراز هویت هم ارسال شده است.

وی این را هم گفت که با توجه به شرایط جوی کشور و بارش برف و باران تدابیری اندیشیده شده تا همکاران ما در نقاط صعب العبور و سایر نقاط برفی هم حضور یابند تا رای مردم را حتی در همین شرایط داشته باشیم.


برچسب ها: انتخابات - تبلیغات انتخابات - بازه زمانی - تبلیغات - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پرونده ای در بازه زمانی تبلیغات انتخابات تشکیل نشده

هیچ پرونده ای در بازه زمانی تبلیغات انتخابات تشکیل نشده