مطالب مرتبط:
فراجا مسئول امنیت انتخابات است
فراجا مسئول امنیت انتخابات است
وزیر اطلاعات: امنیت انتخابات با کمک وزارت کشور و حضور همه مردم ایران برقرار می شود
اطمینان وزیر اطلاعات از برگزاری انتخابات در کمال امنیت
خطیب: امنیت انتخابات با کمک وزارتخانه های کشور و اطلاعات برقرار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 19:202024-02-21سياسي

آماده برقراری امنیت انتخابات در کرمانشاه هستیم


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با فرماندار و اعضای شورای تامین سرپل ذهاب، به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: پلیس برای برقراری امنیت کامل این رویداد ملی آماده است.

وی ادامه داد: برای این ماموریت مهم آموزش های لازم به ماموران انتظامی که پای صندوق های اخذ رای حضور خواهند داشت داده شده و همکاران ما با آمادگی کامل در شعبه های اخذ رای حضور خواهند داشت.

حاجیان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات، گفت: مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی باعث تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، کما اینکه تجربه انتخابات گذشته هم نشان می داد که مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

برخورد با مجرمان سخت و پشیمان کننده خواهد بود فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از برخورد قاطعانه پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: برخورد با این افراد سخت و پشیمان کننده خواهد بود.


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - کرمانشاه - امنیت انتخابات - انتخابات - فرمانده انتظامی استان - انتخابات مجلس خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

آماده برقراری امنیت انتخابات در کرمانشاه هستیم

آماده برقراری امنیت انتخابات در کرمانشاه هستیم