مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-01اجتماعي

پایان موعد تعیین شده برای عمره!


دهم اسفندماه 1402، با زمان بندی سازمان حج و زیارت قرار بود «پایان اعزام ایرانی ها به عمره» باشد تا پس از آن، اعزام «عمره رمضان» آغاز شود، اما هنوز از مجوز عربستان خبری نیست و مسئولان درباره دلیل این تعلیق طولانی تا کنون پاسخ شفافی نداده اند.

- دهم اسفندماه 1402، با زمان بندی سازمان حج و زیارت قرار بود پایان اعزام ایرانی ها به عمره باشد تا پس از آن، اعزام عمره رمضان آغاز شود، اما هنوز از مجوز عربستان خبری نیست و مسئولان درباره دلیل این تعلیق طولانی تا کنون پاسخ شفافی نداده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از توقف عمره برای زائران ایرانی، با ازسرگیری روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان، دو کشور درباره بازگشت زائران ایرانی به عمره توافق کردند.

تاکید مسئولان کشور بر این بود که عمره در سال 1402 برقرار شود، اما درست در بزنگاه اعزام زائران، در تاریخ 13 بهمن ماه 1402 اعلام شد که عربستان مجوز پروازهای ایران را صادر نکرده است.

جزییات این مسأله تا کنون روشن نشده و موضوع همچنان برای کسانی که پس از حدود 12 سال انتظار، آماده انجام این سفر بودند، مبهم است.

برای این سفر، سازمان حج و زیارت مطابق با امکاناتی که در عربستان فراهم کرده بود، برای حدود 70 هزار نفر ظرفیت ایجاد کرد، اما هزینه این سفر 10 روزه که به مبلغ 40 تا 45 میلیون تومان تعیین شده بود، مانع از استق


برچسب ها: عمره - سازمان حج و زیارت - ایران - عربستان - زائران ایرانی - اعزام - ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

پایان موعد تعیین شده برای عمره!

پایان موعد تعیین شده برای عمره!