مطالب مرتبط:
هوای پایتخت همچنان آلوده است
کیفیت هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است
هوای تهرانی بارانی می شود
هوای تهران طی دو روز آینده بارانی می شود
امضای قرارداد خرید 13 هزار تُن ریل، بین هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ذوب آهن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-15اجتماعي

هوای بارانی اصفهان آلوده است


شاخص کیفی هوای بارانی کلان شهر اصفهان و شهرهای شاهین شهر و قهجاورستان در روز جمعه 25 اسفندماه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان بر اساس داده های 16 ایستگاه سنجش فعال در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح جمعه بیست و پنجم اسفند با میانگین 107 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (سالمندان، افراد دارای بیماری های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان) را نشان می دهد.

بر اساس داده های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان 25 آبان با 103، پارک زمزم با 104، رهنان با 147، بولوار کاوه با 135 و ایستگاه ولدان با 140 AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در سه ایستگاه دانشگاه صنعتی، بزرگراه خرازی و خیابان زینبیه به ترتیب با 154، 152 و 157 AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

شاخص هوا همچنین در خیابان های احمدآباد با 99، میدان انقلاب با 88، خیابان پروین اعتصامی با 68، سپاهان شهر با 74، خیابان فرشادی با 72، خیابان فیض با 73، کردآباد با 67 و خیابان میرزا طاهر با 77 AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.


برچسب ها: ناسالم برای گروه های حساس - گروه های حساس - اصفهان - ایستگاه - هوای - کلان شهر - هوای بارانی
آخرین اخبار سرویس:

هوای بارانی اصفهان آلوده است

هوای بارانی اصفهان آلوده است