مطالب مرتبط:
شبکه های انتخاباتی در آذربایجان شرقی 91 برنامه مناظره پخش می کنند
تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر رعایت اخلاق انتخاباتی
زمین رایگان به 602 خانواده آذربایجان شرقی واگذار شد
کاهش ترافیک در محورهای پرتردد آذربایجان شرقی با اتمام پروژه های نیمه تمام
ترافیک در محورهای پرتردد آذربایجان شرقی روان تر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 22:552024-02-22سياسي

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی


مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از تولید و پخش 91 برنامه مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از تولید و پخش 91 برنامه مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای استان، خبر داد.

اکبر رضایی روز پنجشنبه، 3 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه های انتخاباتی و برنامه ریزی اقدامات این اداره کل در راستای انتخابات اظهار کرد: ایام انتخابات پرمشغله ترین روزها برای صداوسیما است به طوری که طی سه ماه اخیر 200 شبکه به شبکه های تلویزیونی اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: هم اکنون در سطح استان ما 16 شبکه ی استانی داریم که 14 شبکه تلویزیونی و 2 شبکه مربوط به رادیو است.

وی با بیان اینکه نگهداری و تولید محتوا برای شبکه های تلویزیونی بسیار مهم و حساس است، افزود: در بخش تولید محتوای انتخابات تلاش ما این بوده است تا دیدگاه های مختلف مطرح در استان در آنتن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون هشت مناظره در بین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای آذربایجان شرقی ضبط شده است که بخشی از آن ها پخش شده و برخی دیگر در حال پخش است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - برنامه های انتخاباتی - استان آذربایجان شرقی - آذربایجان - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی

تشریح برنامه های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی