مطالب مرتبط:
جاده چالوس به علت ریزش بهمن مسدود است
ریزش بهمن در جاده چالوس
جاده چالوس به علت ریزش بهمن مسدود است
جاده چالوس به علت ریزش بهمن مسدود شد
جاده چالوس به علت ریزش بهمن مسدود شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 14:502024-02-26اجتماعي

وقوع 4 مورد ریزش بهمن در جاده هراز طی دو روز گذشته


رییس اداره حمل و نقل و راهداری بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در دو روز گذشته دست کم چهار ریزش بهمن درمسیر ارتباطی جاده هراز باعث بسته شدن مقطعی این جاده شد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل و راهداری بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در دو روز گذشته دست کم چهار ریزش بهمن درمسیر ارتباطی جاده هراز باعث بسته شدن مقطعی این جاده شد.

کوروش روشن روز دوشنبه هفتم اسفند درگفت وگو با ایسنا گفت: در زمان وقوع این چند مورد بهمن خوشبختانه به خودروی عبوری برخورد نکرد و حادثه خاصی هم گزارش نشد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش برف، همراه با کولاک شدید در روز یکشنبه بیشتر از روز شنبه و امروز دوشنبه بوده است، افزود: در روز یکشنبه به علت شدت بارش برف وکولاک درمحدوده های امامزاده هاشم به سمت تهران و نیز تا بعد از گزنک به منظور تامین سلامت و جان مسافران و خودروهای عبوری، جاده هراز برای چندین ساعت بسته شد.

رییس اداره حمل و نقل و راهداری بخش لاریجان با اشاره به اینکه درحال حاضر شدت بارش برف نیز کمتر از روز گذشته شده است، اضافه کرد: درحال حاضر کل مسیرحدود 110 کیلومتری جاده هراز درحوزه استحفاظی شهرستان آمل زیربارش برف است.

روشن، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی و کاهش محسوس دما نسبت به خطر ریزش بهمن در نواحی کوهس


برچسب ها: جاده هراز - ریزش بهمن - جاده - شهرستان آمل - شنبه - رییس اداره - دو روز
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 مورد ریزش بهمن در جاده هراز طی دو روز گذشته

وقوع 4 مورد ریزش بهمن در جاده هراز طی دو روز گذشته