مطالب مرتبط:
استاندار سیستان و بلوچستان: مردم در برگزاری انتخابات سنگ تمام گذاشتند
مردم سیستان و بلوچستان در جریان انتخابات سنگ تمام گذاشتند
نمره قبولی دولت در برگزاری انتخابات 11 اسفند
قدردانی وزیر کشور از فرمانداران شهرستان های لرستان برای برگزاری انتخابات
ببینید | ادعای طوفانی نماینده سابق مجلس درباره انتخابات: تقلب شده؛ با کد ملی مردم به صندوق رای ریختند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 19:452024-03-14سياسي

مردم در برگزاری انتخابات سنگ تمام گذاشتند


انقلاب اراده الهی است و مردم آن در میدان همیشه حاضر هستند و همواره محکم پای کار بوده، از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات که سنگ تمام گذاشتند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اراده الهی است و مردم آن در میدان همیشه حاضر هستند و همواره محکم پای کار بوده، از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات که سنگ تمام گذاشتند، قدردانی می کنم.

محمد کرمی روز پنجشنبه 24 اسفند در جلسه ای که با حضور فرمانداران شهرستان های سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و نیروهای نظامی در عرصه نظارت، اجرا و امنیت بیان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تمام توان در حال مقابله بوده؛ اما امروز افتخار ما این ست که در جبهه حق قرار داریم و با شیطان مقابله می کنیم.

وی افزود: خط انقلاب اسلامی خط اسلام ناب محمدی است و ما برای پیاده کردن اجرای فرمان الهی در میدان هستیم، امام خمینی رحمت الله این انقلاب را به خوبی هدایت کرد و پس از آن رهبر معظم انقلاب سکان را به دست گرفتند و حکیمانه پیش بردند به گونه ای که تمامی توطئه های دشمنان در تمامی عرصه ها و شرایط حتی انتخابات خنثی شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - انقلاب اسلامی - انتخابات - برگزاری انتخابات - حضور گسترده مردم - انقلاب - استاندار سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

مردم در برگزاری انتخابات سنگ تمام گذاشتند

مردم در برگزاری انتخابات سنگ تمام گذاشتند