مطالب مرتبط:
غیبت ماشاریپوف در تمرین امروز استقلال؛ قهر یا مرخصی؟
گزینه جانشینی علی خطیر در باشگاه استقلال
فوری؛ شوک به استقلال، ماشاریپوف قهر کرد
شوک به استقلال: ماشاریپوف قهر کرد!
هتل المپیک، اولتیماتوم به ماشاریپوف را تکذیب کرد؛ استقلال همیشه خوش حساب است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 16:502024-03-10ورزشي

باشگاه استقلال بدقولی کرد، ماشاریپوف در تمرین حاضر نشد!


جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی آبی ها از باشگاه مبلغی را در خواست کرده و از آنجایی که باشگاه نتوانسته خواسته او را برآورده کند، حاضر به حضور در تمرین امروز استقلال نشده است.

- باشگاه استقلال بدقولی کرد، ماشاریپوف در تمرین حاضر نشد! جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی آبی ها از باشگاه مبلغی را در خواست کرده و از آنجایی که باشگاه نتوانسته خواسته او را برآورده کند، حاضر به حضور در تمرین امروز استقلال نشده است.

مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت نکردن بخشی از مطالباتش حاضر نشد در تمرین این تیم برای آماده سازی دیدار با پرسپولیس شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم خود را برای رویارویی با حریف سنتی یعنی پرسپولیس آماده می کند.

بر همین اساس تمرینات آبی های پایتخت از امروز پس از یک روز استراحت آغاز شده است و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

در این میان جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی آبی ها از باشگاه مبلغی را در خواست کرده و از آنجایی که باشگاه نتوانسته خواسته او را برآورده کند، حاضر به حضور در تمرین امروز استقلال نشده است.


برچسب ها: استقلال - در تمرین امروز استقلال - جلال الدین ماشاریپوف - باشگاه - تمرین امروز استقلال - ماشاریپوف - تیم فوتبال استقلال
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه استقلال بدقولی کرد، ماشاریپوف در تمرین حاضر نشد!

باشگاه استقلال بدقولی کرد، ماشاریپوف در تمرین حاضر نشد!