مطالب مرتبط:
برنامه های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ماه رمضان؛ تحویل سال تا نذر نان
36 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم در جنگ دفاع مقدس شهید شدند
36 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم در دفاع مقدس شهید شدند
«بهار در بهار» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
«بهار در بهار» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-12سياسي

حضور کرمانی ها در یادمان های دفاع مقدس


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امسال سال خوبی در اردوهای راهیان نور بود و 13 هزار زائر کرمانی فرصت حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یافتند.

- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امسال سال خوبی در اردوهای راهیان نور بود و 13 هزار زائر کرمانی فرصت حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام عباس نکونام با بیان اینکه راهیان نور در طول سال جاری دارد و در این مدت، فرصت خوبی برای اقشار مختلف مردم برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمال غرب کشور و همچنین راهیان نور دریایی مهیا شده است، توضیح داد: اردوهای راهیان نور یکی از اردوهای معنوی و اثرگذار فرهنگی است که توانسته در بین جوانان و نوجوانان جذابیت خوبی داشته باشد و به همین دلیل نباید از حق گذشت که این اردوها باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان، نهادها و دستگاه های کشوری باشد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در فصل پاییز و زمستان و نوروز، حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و همچنین در فصل بهار و تابستان، حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور رونق می گیرد و این یکی از ویژگی های خوب راهیان نور است که در طول سال جریان دارد.


برچسب ها: راهیان نور - مناطق عملیاتی دفاع مقدس - اردوهای راهیان نور - سپاه ثارالله استان کرمان - راهیان - مناطق عملیاتی - دفاع مقدس
آخرین اخبار سرویس:

حضور کرمانی ها در یادمان های دفاع مقدس

حضور کرمانی ها در یادمان های دفاع مقدس