مطالب مرتبط:
نوروز بارانی در تهران/ شهروندان با تجهیزات سفر کنند
آسمان خراسان شمالی سه شنبه بارانی می شود
کشور بارانی می شود
نوروز بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
روز اول سال بارانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 13:352024-03-18اجتماعي

تهران از بعدازظهر بارانی می شود


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (28 اسفند) بارندگی و بارش برف و باران در مناطق مختلف تهران تا روز چهارشنبه (1 فروردین 1403) ادامه دارد.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (28 اسفند) بارندگی و بارش برف و باران در مناطق مختلف تهران تا روز چهارشنبه (1 فروردین 1403) ادامه دارد.

از روز پنجشنبه (2 فروردین 1403) نیز افزایش نسبی دما نیز پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر امروز (28 اسفند) تا روز چهارشنبه (1 فروردین 1403) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنجشنبه (2 فروردین 1403) در پاره ای نقاط به ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - سامانه بارشی - سامانه بارشی جدید - اداره کل هواشناسی - استان تهران - تهران - بارش برف و باران
آخرین اخبار سرویس:

تهران از بعدازظهر بارانی می شود

تهران از بعدازظهر بارانی می شود