مطالب مرتبط:
هر 700 سالمند، یک تخت خالی!
هر 700 سالمند ، یک تخت خالی (فیلم)
فیلم| 20 هزار تخت استاندارد ظرفیت هتل های آذربایجان شرقی است
نمای برفی و سپید پوش میراث جهانی تخت سلیمان ، آذربایجان غربی (فیلم)
افزایش ضریب حق التدریس معلمان (جزییات)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-13پزشكي

ضریب اشغال تخت دیالیز در همدان به 3.3 رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دیالیز درمان نیست و پیوند کلیه را باید به سمت سنین 40 تا 50 سالگی سوق دهیم که در سال 1402 در حوزه دیالیز اتفاقات خوبی افتاد و ضریب اشغال تخت دیالیز در استان به حدود 3.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دیالیز درمان نیست و پیوند کلیه را باید به سمت سنین 40 تا 50 سالگی سوق دهیم که در سال 1402 در حوزه دیالیز اتفاقات خوبی افتاد و ضریب اشغال تخت دیالیز در استان به حدود 3.

3 رسید.

محمدمهدی مجذوبی در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر کشور در تویسرکان با هدف تعامل و هم افزایی در جهت ارتقاء سلامت منطقه، با ارائه گزارشی از دستاوردهای دولت سیزدهم و افزایش کمی و کیفی خدمات، تجهیزات و پزشکان متخصص در منطقه و شهرستان تویسرکان، توسعه متوازن متناسب با ظرفیت شهرستان ها در راستای عدالت و افزایش دسترسی به خدمات درمانی را از اولویت های دانشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر دستگاه ها و ظرفیت های دیالیز بیماران در استان مطرح کرد: دیالیز درمان نیست و پیوند کلیه را باید به سمت سنین 40 تا 50 سالگی سوق دهیم که در سال 1402 در حوزه دیالیز اتفاقات خوبی افتاد و ضریب اشغال تخت دیالیز در استان به حدود 3.

3 رسید که جای امیدواری دارد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دیالیز - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال تخت دیالیز در همدان به 3.3 رسید

ضریب اشغال تخت دیالیز در همدان به 3.3 رسید